Veertoestel Rode Beuk

Veertoestel Dino Dop voor lunchroom De Rode Beuk, Terneuzen.

Sinds begin december 2014 beschikt lunchroom De Rode Beuk aan de Markt in Terneuzen over een veertoestel voor kinderen.

IMG_2503 foto 3 Dino Dop, Rode BeukDe lunchroom wordt gerund door licht verstandelijk gehandicapte cliënten van Arduin en dankt de naam aan de monumentale beuk in de achter-tuin (zie foto). Frealien Tak (begeleidster) nam het initiatief om het veertoestel geplaatst te krijgen. Hoewel Stichting Graniet beoogt om projecten te ondersteunen die het leven van cliënten van Arduin veraangenamen, is de redenatie bij deze aanvraag geweest, dat een veertoestel in de tuin aantrekkelijk is voor kinderen en daarmee meer bezoekers trekt. De extra drukte komt dan weer indirect ten goede aan het werkplezier van de cliënten die de lunchroom runnen.

IMG_2503 foto 2 Dino Dop, Rode BeukLeverancier Prokuro uit Zaandam van Flexibolo Speeltoestellen heeft de transportkosten voor zijn rekening genomen en het toestel in Terneuzen afgeleverd. Het toestel is verder voorzien van een veiligheidszitje.