De volgende aanvragen zijn bij Stichting Graniet ingediend en gerealiseerd:

• Een speeltoestel voor lunchroom De Rode Beuk in Terneuzen. De locatie is gesloten.
    Project is uitgevoerd. Klik hierom meer te lezen over het resultaat.
  • Een massagestoel voor acht cliënten te Middelburg. De stoel is inmiddels verhuisd naar de Joost de Moorstraat in Vlissingen.
  • Een financiële bijdrage voor de rolstoelfietsen die bijeen-gefietst zijn met de
    Benefietstocht in 2015.Klik hier om meer te lezen over het resultaat.
  • Stichting Graniet kent een bijdrage toe voor een snuffelstage van cliënte Irene Ras bij Diergaarde Blijdorp in Rotterdam. De snuffelstage vindt plaats in het kader van doorstroming naar betaald werk. Op bijgaande foto staat Irene tijdens haar snuffelstage.

• Het organiseren van de Zeeland Onbepekt Loop (ZOL) in park Toorenvliedt in Middelburg. Doel van deze sponsorwandeling is bekendheid te geven aan Graniet, fondsen te werven en een leuke buitenactiviteit te organiseren. Deze activiteit is helaas door gebrek aan belangstelling niet door gegaan.
  • Het herinrichten van de tuin van het Ouder en Kind huis, Julianastraat, Wissenkerke (i.s.m. NLDoet).
  • Een bijdrage voor de aanschaf van een laptop voor een cliënt.
  • Een waterbed voor Het Koetshuys in Borssele.
  • De realisatie van Stichting Bubbel. Klik hier voor meer informatie over dit project. Deze stichting gaat zich bezig houden met het organiseren van vrijetijdsactiviteiten voor cliënten. De kosten voor het oprichten van de stichting en het bouwen van haar website zijn voor rekening van Graniet. (najaar 2018)
  • Stichting Graniet draagt bij aan de aanschaf en het onderhoud van een Cradle voor de Joost de Moorstraat in Vlissingen.

Projecten in behandeling.

• Het mogelijk maken van de aanschaf van een Tovertafel voor de Joost de Moorstraat Vlissingen.
  • Het in bruikleen geven van een rolstoelfiets aan de Joost de Moorstraat, Vlissingen. Verder is nog een rolstoelfiets te huur bij Piet Voskamp in Middelburg.
  • Een schommel voor de Golsteinseweg, Middelburg.
  • Transport en stembeurt van een piano voor Ruud van Kaam.
  • De aanschaf van een trampoline en een duofiets voor de Dreesstraat in Vlissingen.

Bent u van mening dat u een mogelijk project voor de stichting kunt aandragen, laat het ons dan weten via info@stichtinggraniet.nl.